Obsługa klienta

Pomoc dla pracodawców zamawiających ogłoszenie na Pracuj.pl

Znajdź szybko odpowiedź na swoje pytanie. Skorzystaj z gotowych odpowiedzi przygotowanych przez naszych konsultantów na podstawie pytań naszych klientów.

Top 10 pytań:

Jak szybko zamówione ogłoszenie ukaże się w Pracuj.pl?

Ogłoszenia są publikowane w ciągu 6 godzin roboczych od akceptacji zamówienia, czyli od momentu zaksięgowania płatności za ogłoszenie bądź przesłania bankowego potwierdzenia przelewu. Orientacyjny czas publikacji możesz sprawdzić także w tabeli poniżej.

Pamiętaj! Każde ogłoszenie jest przed publikacją weryfikowane przez konsultantów Pracuj.pl, więc w razie niezgodności zamówionego ogłoszenia z Regulaminem, czas publikacji może się wydłużyć.

 

Godzina akceptacji zamówienia:

Przed 15:00Między 15 a 17Po 17:00

Pon-Pt

Tego samego dniaTego samego lub następnego dnia roboczego, w ciągu 6hNastępnego dnia roboczego, w ciągu 6h

Weekendy
i święta

Pierwszego dnia roboczego przypadającego po weekendzie lub dniu świątecznym, w ciągu 6h roboczych

Gdzie znajdę listę moich kandydatów?

Aby znaleźć listę Twoich kandydatów, zaloguj się do Konta Pracodawcy. Następnie przejdź do listy Twoich ogłoszeń opublikowanych. Przy wybranym ogłoszeniu zobaczysz link umożliwiający wyświetlenie listy kandydatów.

Dlaczego moje ogłoszenie się jeszcze nie ukazało?

Jeśli wykonałeś płatność, a Twoje ogłoszenie jeszcze się nie ukazało, możliwe są następujące przyczyny:

  • wpłata nie została jeszcze zaksięgowania. Aby przyspieszyć publikację, prześlij bankowe potwierdzenie wpłaty na bok@pracuj.pl lub faksem na nr (22) 373 74 99
  • ogłoszenie zawiera błąd.  Podczas weryfikacji nasz konsultant zauważył niezgodność ogłoszenia z Regulaminem i wysłał do Ciebie wiadomość e-mail. Sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  • ogłoszenie oczekuje na weryfikację. Możliwe, że dopiero otrzymaliśmy Twoją wpłatę i właśnie sprawdzamy ogłoszenie. Ukaże się ono w portalu maksymalnie w ciągu 6 godzin roboczych.

Nie mogę się zalogować do Konta Pracodawcy.

  1. Sprawdź, czy logujesz się w Strefie dla pracodawców na Pracuj.pl.
  2. Jeśli otrzymujesz komunikat „Błędne logowanie”, skorzystaj z opcji „Nie pamiętam hasła”, aby stworzyć nowe hasło.
  3. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij tutaj, a następnie podaj adres e-mail, którego używasz do logowania. Na wskazany adres e-mail otrzymasz link do zmiany hasła.
  4. Jeśli nie pamiętasz  adresu e-mail, którego używałeś do logowania, napisz na adres bok@pracuj.pl. Podaj NIP wraz z nazwą firmy oraz Twoje imię i nazwisko.

 

Czy mogę zlecić Pracuj.pl znalezienie pracownika?

Nie. Portal Pracuj.pl zajmuje się wyłącznie publikacją ogłoszeń rekrutacyjnych. Na Pracuj.pl możesz opublikować ogłoszenie, zebrać CV od kandydatów, a następnie we własnym zakresie przeprowadzić ich selekcję i skontaktować się z wybranymi osobami.

Czy CV będą spływały na adres e-mail podany podczas zakładania Konta Pracodawcy?

Nie. Adres e-mail, podany podczas zakładania Konta Pracodawcy, służy wyłącznie do przesyłania wiadomości o statusie realizacji Twoich zamówień. Adres e-mail, na który mają być wysyłane CV, podasz później – w trakcie wprowadzania treści ogłoszenia.

W jaki sposób mogę zapłacić za usługi Pracuj.pl?

Za usługi Pracuj.pl możesz zapłacić:

  • Zwykłym przelewem: w ostatnim kroku składania zamówienia otrzymasz numer konta oraz Dokument Pro forma do wykonania przedpłaty.
  • Kartą kredytową VISA, MasterCard za pośrednictwem PayU S.A.
  • Szybkim przelewem elektronicznym za pośrednictwem PayU S.A.

Czy Pracuj.pl wystawia Faktury VAT?

Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy Fakturę VAT. Oryginał Faktury zostanie wysłany do Ciebie listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres firmy lub korespondencyjny podany w trakcie składania zamówienia.

Przy drugim zamówieniu jest możliwe otrzymanie Faktur VAT drogą elektroniczną. W tym celu zachęcamy do uprzedniego wyrażenia zgody na otrzymywanie Faktur drogą elektroniczną na stronie https://grupapracuj.e-agreement.pl/

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT w walucie Euro?

Tak. W przypadku kontrahentów zagranicznych istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Kiedy otrzymam Fakturę VAT?

Oryginał Faktury VAT jest wysyłany listem zwykłym w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności na koncie Grupa Pracuj S.A. lub realizacji usługi. Prosimy jednak pamiętać, że czas ten może ulec wydłużeniu i zgodnie z przepisami, Faktura VAT może zostać wystawiona do 15 dni od końca miesiąca, w którym wykonano usługę lub uzyskano zapłatę.

Aby przyspieszyć proces otrzymania oryginału Faktury VAT,  zachęcamy do wyrażenia zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na stronie https://grupapracuj.e-agreement.pl/

Więcej pytań i odpowiedzi:

punkt1-mini Informacje o Pracuj.plpunkt5-mini Faktury i płatności
punkt2-mini Publikacja ogłoszeńpunkt6-mini Zarządzanie aplikacjami
punkt3-mini Zamówieniapunkt7-mini Pakiety ogłoszeń
punkt4-mini Konto Pracodawcy

Pobierz

ikona-pdf

Jak napisać skuteczne ogłoszenie?
(3,21 MB; pdf)

ikona-pdf

Katalog Usług
(4 MB; pdf)

 

Rekomendacje kandydatów

Sprawdź, na czym polegają rekomendacje, które otrzymasz do Twojego ogłoszenia.

Pracuj Select

 

Łatwa selekcja CV

Zobacz bezpłatne narzędzie
do sortowania aplikacji.

panel-do-selekcji-cv2