Najczęstsze pytania

Zobacz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania:

Na czym polegają usługi Pracuj.pl?

Pracuj.pl jest serwisem internetowym, na którym możesz opublikować ogłoszenie „dam pracę” na 30 dni. CV kandydatów, zainteresowanych Twoją ofertą pracy, spływają na wskazany przez Ciebie adres e-mail i są Twoją własnością. Następnie we własnym zakresie przeprowadzasz selekcję CV i kontaktujesz się z wybranymi kandydatami.

Opłata za nasze usługi jest uzależniona jedynie od wybranego rodzaju ogłoszenia i długości publikacji. Pracuj.pl nie rości sobie żadnych dodatkowych opłat np.: z tytułu zatrudnienia przez Pracodawcę kandydatów aplikujących przez Pracuj.pl.

Czy Pracuj.pl przeprowadza cały proces rekrutacji?

Nie. Pracuj.pl zajmuje się wyłącznie publikacją ogłoszeń rekrutacyjnych.

Czy muszę podpisać umowę, aby móc publikować ogłoszenia na Pracuj.pl?

Nie. Aby publikować ogłoszenia na Pracuj.pl, wystarczy założyć Konto Pracodawcy oraz zaakceptować Regulamin świadczenia usług. Następnie możesz zamawiać i publikować ogłoszenia kiedy chcesz bez potrzeby ponownych akceptacji regulaminu.

Czy Pracuj.pl jest odpłatne dla kandydatów?

Nie. Pracuj.pl nie pobiera żadnych opłat od osób aplikujących na ogłoszenia.

Czy Pracuj.pl może mi pomóc w dobraniu rodzaju ogłoszenia i dodatków?

Tak. Zachęcamy Cię do wyboru ogłoszenia zgodnego z Twoimi potrzebami oraz zapoznania się z opisem działania dodatków w sekcji „Usługi i cennik”. Jeśli jednak nie wiesz, jaki rodzaj ogłoszenia będzie dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy możecie oszacować, ile CV otrzymam w odpowiedzi na ogłoszenie?

Nie. Niestety takie oszacowanie jest niemożliwe. Ilość nadsyłanych CV zależy m.in. od miejsca, w którym jest oferowana praca, znajomości marki oraz opinii o Twojej firmie, a także wymagań zamieszczonych w ogłoszeniu.

Ile kosztuje publikacja ogłoszenia w Pracuj.pl?

Pojedyncze ogłoszenie kosztuje 499-999 zł netto. Szczegółowy cennik ogłoszeń znajduje się w zakładce Usługi i cennik.

Czy publikujecie ogłoszenia za darmo?

Nie. Publikacja ogłoszeń przez pracodawców jest zawsze odpłatna. Cennik ogłoszeń znajduje się w sekcji Usługi i cennik.

Jak szybko zamówione ogłoszenie ukaże się w Pracuj.pl?

Ogłoszenia są publikowane w ciągu 6 godzin roboczych od akceptacji zamówienia, czyli od momentu zaksięgowania płatności za ogłoszenie bądź przesłania bankowego potwierdzenia przelewu. Orientacyjny czas publikacji możesz sprawdzić także w tabeli poniżej.

Pamiętaj! Każde ogłoszenie jest przed publikacją weryfikowane przez konsultantów Pracuj.pl, więc w razie niezgodności zamówionego ogłoszenia z Regulaminem, czas publikacji może się wydłużyć.

 

Godzina akceptacji zamówienia:

Przed 15:00Między 15 a 17Po 17:00

Pon-Pt

Tego samego dniaTego samego lub następnego dnia roboczego, w ciągu 6hNastępnego dnia roboczego, w ciągu 6h

Weekendy
i święta

Pierwszego dnia roboczego przypadającego po weekendzie lub dniu świątecznym, w ciągu 6h roboczych

Ile znaków mogę umieścić w ogłoszeniu?

Ilość znaków jest dowolna, ale jedno ogłoszenie może zawierać tylko 1 stanowisko wraz z opisem.

Ile stanowisk mogę umieścić w jednym ogłoszeniu?

Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług jedno ogłoszenie może zawierać tylko 1 stanowisko wraz z opisem.

Czy mogę opublikować ogłoszenie na krócej niż 30 dni?

Tak. Choć ogłoszenia są standardowo publikowane 30 dni, to możesz zakończyć publikację ofertę pracy  przed upływem wykupionego czasu emisji. Skrócenie czasu emisji ogłoszenia nie wpływa jednak na jego cenę.

Czy mogę edytować treść ogłoszenia w trakcie publikacji?

Tak.  W trakcie publikacji możesz wprowadzać drobne zmiany w ogłoszeniu.

Ważne!
Po publikacji ogłoszenia nie jest możliwa zmiana nazwy firmy, stanowiska oraz miejsca pracy.

Gdzie oprócz w Pracuj.pl pojawi się moje ogłoszenie?

Zamawiając ogłoszenie na Pracuj.pl, otrzymasz dodatkowo darmową publikację na kilkunastu naszych portalach partnerskich m.in.: money.pl.

Czy ogłoszenie opublikowane na Pracuj.pl ukaże się również w prasie?

Nie. Pracuj.pl nie umieszcza ogłoszeń w prasie. Wszystkie ogłoszenia opublikowane na Pracuj.pl bezpłatnie ukazują się w internetowych serwisach partnerskich min. money.pl, interia.pl. Sprawdź wszystkich partnerów.

Czy powiadamiacie kandydatów o nowo opublikowanych ogłoszeniach?

Tak. Codziennie wysyłamy mailowe powiadomienia (JobAlert) do setek tysięcy kandydatów, którzy wyrazili chęć otrzymywania informacji o nowych ogłoszeniach z wybranych kategorii i regionów.

Ilu kandydatów zostanie powiadomionych o moim ogłoszeniu (JobAlert)?

Codziennie wysyłamy kilkaset tysięcy JobAlertów. Ponieważ powiadomienia są automatycznie dopasowywane do regionu zamieszkania i kategorii pracy kandydatów, niestety nie mamy możliwości oszacowania dokładnej ilości powiadomień dla poszczególnych ogłoszeń.

Dlaczego w ogłoszeniach publikowanych na Pracuj.pl nie widać adresu e-mail do wysyłania CV?

To dla Twojej wygody i bezpieczeństwa przeprowadzanej rekrutacji. W miejsce adresu e-mail umieściliśmy przycisk „Aplikuj”, który umożliwia kandydatom łatwe i szybkie wysłanie CV, dzięki czemu:

  1. Otrzymasz więcej zgłoszeń.
  2. Wszystkie aplikacje będą mieć ujednolicony temat, co ułatwi Ci ich identyfikację i selekcję.
  3. Wszystkie aplikacje zostaną zapisane na Twoim Koncie Pracodawcy (to dodatkowe zabezpieczenie, w przypadku utraty CV na poczcie e-mail).

 

Pierwszy raz korzystam z Pracuj.pl. Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia na Pracuj.pl jest proste i przypomina zakupy w sklepie internetowym.

  1. Zacznij od założenia Twojego Konta Pracodawcy
  2. Następnie wybierz rodzaj ogłoszenia
  3. Wprowadź treść oferty pracy
  4. Zapłać wygodnie korzystając z szybkich przelewów, płatności kartą lub klasycznego przelewu bankowego

Czy złożenie zamówienia zobowiązuje do płatności?

Nie. Złożenie zamówienia nie zobowiązuje do płatności. Zamówienia nie opłacone w ciągu 1 miesiąca od daty złożenia będą automatycznie anulowane.

Czy założenie Konta Pracodawcy zobowiązuje do płatności?

Nie. Założenie Konta Pracodawcy jest bezpłatne. Możesz założyć Konto na próbę, poznać jego możliwości i dopiero potem zdecydować, czy zamówić ogłoszenie na Pracuj.pl.

Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?

Tak. Aby anulować zamówienie oczekujące, zaloguj się do Konta Pracodawcy, a następnie w sekcji „Moje konto” -> „Zamówienia i Faktury” możesz odrzucić (anulować) zamówienie. W przypadku pytań lub wątpliwości, napisz na adres bok@pracuj.pl.

Czy muszę założyć Konto Pracodawcy, aby zamówić ogłoszenie?

Tak. Aby złożyć zamówienie, konieczne jest założenie Konta Pracodawcy.

Czy moja firma posiada już Konto Pracodawcy?

Jeśli Twoja firma już kiedyś zamieszczała ogłoszenia na Pracuj.pl, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać dostęp do Konta przygotowanego dla Twojej firmy.

Osoba, która zakładała Konto Pracodawcy, już nie pracuje w mojej firmie.

Aby zmienić dane osób uprawnionych do korzystania z Konta Pracodawcy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta .

Założyłem konto na zły adres e-mail.

Aby zmienić adres e-mail do logowania:

  1. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
  2. LUB zaloguj się do Konta Pracodawcy na zły adres e-mail i zgłoś zmianę adresu przez zakładkę „Dane”.

 

Jak usunąć Konto Pracodawcy?

Wyślij e-mail na adres bok@pracuj.pl, podając w treści wiadomości:

  1. Nazwę firmy
  2. NIP
  3. E-mail, którego używasz do logowania

 

Czy Pracuj.pl wystawia faktury elektroniczne?

Tak. Fakturę elektroniczną można otrzymać przy drugim zamówieniu na daną firmę.
W tym celu należy uprzednio (przed złożeniem zamówienia) wyrazić zgodę na otrzymywanie Faktur drogą elektroniczną na stronie https://grupapracuj.e-agreement.pl

Czy mogę dostać Fakturę VAT mailem?

Tak, przy drugim zamówieniu.  Przy pierwszym zamówieniu na koncie danej firmy, Grupa Pracuj Sp. z o.o. nie ma możliwości wysłania oryginału Faktury VAT drogą mailową – jest on zawsze wysyłany pocztą listem zwykłym na adres firmy lub wskazany adres korespondencyjny.

Przy drugim zamówieniu na daną firmę należy uprzednio (przed złożeniem zamówienia) wyrazić zgodę na otrzymywanie Faktur drogą elektroniczną na stronie https://grupapracuj.e-agreement.pl

Czy ogłoszenie może zostać opublikowane przed zaksięgowaniem płatności?

Tak. Wystarczy, że prześlesz do nas bankowe potwierdzenie wykonania przelewu faxem (+48) 22 37 37 499 lub mailem (bok@pracuj.pl).

Jak mogę uzyskać Dokument Pro forma?

Dokument Pro forma jest generowany w ostatnim kroku składania zamówienia dla płatności zwykłym przelewem (nie jest dostępny na płatności kartą i szybkim przelewem). Dokument Pro forma znajdziesz także po zalogowaniu się do Konta Pracodawcy w zakładce „Moje konto” -> „Zamówienia i Faktury”.

Co to jest Automatyczna Akceptacja Zamówień?

Automatyczna Akceptacja Zamówień to specjalne udogodnienie dla naszych stałych Klientów. Dzięki niemu można zaakceptować zamówienie online i skierować ogłoszenie lub inną usługę do realizacji przed wykonaniem płatności.

Ważne!

  • Automatyczna Akceptacja obejmuje wyłącznie zamówienia do 2000 zł netto.
  • Zaakceptowanie zamówienia online przez osobę składającą zamówienie oznacza zawarcie umowy z Grupa Pracuj Sp. z o.o. i jest zobowiązaniem do płatności. Termin płatności za usługę zrealizowaną na podstawie Automatycznej Akceptacji wynosi 2 dni.

Gdzie będą trafiać CV wysłane przez kandydatów?

Możesz wybrać jeden ze sposobów otrzymywania CV:

1) na wskazany przez Ciebie adres e-mail (Dodatkowo na Twoim Koncie Pracodawcy znajdziesz kopię zapasową wszystkich CV)

2) przez formularz zgłoszeniowy (link www)

3) zapis wyłącznie na Koncie Pracodawcy

Co to jest pakiet ogłoszeń?

Pakiet to minimum 2 ogłoszenia na jednym zamówieniu. Usługi zakupione w pakiecie możesz wykorzystać w ciągu 360 dni. Pakiet jest więc formą doładowania Konta Pracodawcy o usługi, które można wykorzystać w przyszłości.

Chcę kupić pakiet ogłoszeń. Czy otrzymam rabat?

Tak. Przy zakupie minimum 2 ogłoszeń na jednym zamówieniu otrzymasz rabat. Sprawdź wysokość rabatów z zakładce Usługi i cennik ->Pakiety 2-10 ogłoszeń.
Jeśli potrzebujesz większego pakietu, napisz do nas (pakiety@pracuj.pl) lub zadzwoń (+ 48 608 293 651). Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku.

Chcę kupić inną ilość ogłoszeń niż oferowane na stronie.

Chętnie przygotujemy indywidualną ofertę dla Twojej firmy. Napisz do nas (pakiety@pracuj.pl) lub zadzwoń (+ 48 608 293 651). Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku.

Ile będę mieć czasu na wykorzystanie ogłoszeń kupionych w pakiecie?

Czas na wykorzystanie usług zakupionych w pakiecie wynosi 360 dni od daty akceptacji zamówienia.

Czy ogłoszenie z Ukrytą nazwą firmy zapewnia całkowitą anonimowość?

Nie. Twoje ogłoszenie będzie anonimowe jedynie w trakcie publikacji na Pracuj.pl. Zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa jesteś zobowiązany do poinformowania kandydatów o tym, kto przetwarza ich dane osobowe, tj. podania nazwy oraz siedziby firmy, niezwłocznie po otrzymaniu od nich aplikacji zawierających dane osobowe (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych). Niedopełnienie ustawowego obowiązku informacyjnego wobec kandydata, może narazić pracodawcę na odpowiedzialność administracyjną.

Gdzie znajdę listę moich kandydatów?

Aby znaleźć listę Twoich kandydatów, zaloguj się do Konta Pracodawcy. Następnie przejdź do listy Twoich ogłoszeń opublikowanych. Przy wybranym ogłoszeniu zobaczysz link umożliwiający wyświetlenie listy kandydatów.

Jak dodać 3 pytania selekcyjne do mojego ogłoszenia?

Nie musisz dodawać pytań selekcyjnych do ogłoszenia. Zostaną one automatycznie dodane do Twojej oferty pracy, jeśli wskazałeś, że CV kandydatów mają trafiać:
– na wybrany adres e-mail
– lub do Twojego Konta Pracodawcy.
Usługa nie obejmuje ogłoszeń, na które kandydaci mają aplikować poprzez Twój własny formularz www.

Czy mogę zmienić treść pytań selekcyjnych?

Nie, trzy pytania selekcyjne (o wykształcenie, oczekiwane wynagrodzenie oraz doświadczenie na podobnym stanowisku) są niezmienne. Nie ma możliwości ich modyfikacji.

Po jakich kryteriach mogę selekcjonować kandydatów?

Lista Twoich kandydatów pozwala wyszukiwać aplikacje po: województwie, wykształceniu, doświadczenie na podobnym stanowisku oraz oczekiwanym wynagrodzeniu.

Kiedy zaktualizuje się liczba odsłon mojego ogłoszenia?

Liczba odsłon ogłoszenia w statystykach Twojej listy kandydatów aktualizuje się na bieżąco.

Czy dodanie pytań selekcyjnych jest odpłatne?

Nie, dodanie pytań selekcyjnych jest bezpłatną cechą ogłoszenia na Pracuj.pl.

Czy lista moich kandydatów jest odpłatna?

Nie, lista Twoich kandydatów jest bezpłatną cechą ogłoszenia na Pracuj.pl.

Jakie pytania selekcyjne można zadać kandydatom?

Po zaaplikowaniu na Twoją ofertę pracy, kandydaci mogą dobrowolnie odpowiedzieć na 3 pytania selekcyjne o:
– wykształcenie,
– oczekiwane wynagrodzenie,
– doświadczenie na podobnym stanowisku.
Pytania selekcyjne są niezmienne. Nie ma możliwości zmiany ich treści.
Abyś mógł selekcjonować CV 1 kliknięciem, wszystkie pytania mają postać zamkniętą.

Czy wszyscy kandydaci muszą odpowiedzieć na pytania selekcyjne?

Nie, odpowiedź na pytania selekcyjne jest dobrowolna.
Jeśli kandydat nie udzieli odpowiedzi, także otrzymasz jego CV, jednak nie będzie ono widoczne przy próbie filtrowania Twojej listy kandydatów po wykształceniu, doświadczeniu lub oczekiwanym wynagrodzeniu.

Jakie korzyści daje lista moich kandydatów?

Lista Twoich kandydatów pozwala nie tylko zbierać otrzymane CV, ale także porządkować je i dokonywać wstępnej selekcji. Każdemu z kandydatów możesz przyznać ocenę, a następnie pobrać na swój komputer wybrane aplikacje w formie „paczki”. Dzięki liście kandydatów rekrutacja jest szybsza i łatwiejsza.

Już zamawiałem przez Konto Pracodawcy. Czy mogę uzyskać Fakturę na inną firmę?

Aby otrzymać Fakturę na inną firmę,  zaloguj się do Konta Pracodawcy i w zakładce Moje konto -> Dane firmy -> Twoje inne firmy, wprowadź dane tej firmy. Po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu na właściwą firmę, będziesz już móc składać zamówienia i otrzymać Fakturę na tą firmę.

Czy mogę podać do przesłania CV bezpłatny adres e-mail (np.: z domeną wp.pl, onet.pl) ?

W celu zapewnienia ochrony danych osobowych Kandydatów rekomendujemy używanie adresów e-mail z domeną firmową.

Czy w ogłoszeniu Biznes logo będzie wyświetlone wewnątrz ogłoszenia?

Nie. W ogłoszeniu Biznes logo Twojej firmy pojawi się przy Twoim ogłoszeniu na liście ofert pracy, dzięki czemu wyróżnisz swoją ofertę wśród ofert innych Pracodawców.

Czy w ogłoszeniu w wariancie z kilkoma podbiciami mogę zaplanować daty podbić?

Nie. Kilkukrotne podbicia realizowane są przez system w cyklicznych odstępach czasu. Dzień podbicia można wybrać w przypadku pojedynczego podbicia.

Dlaczego nie otrzymuję CV na skrzynkę email?

Jeżeli nie otrzymujesz CV na wskazany adres email to sprawdź czy Twoja skrzynka nie jest przepełniona, nie kwalifikuje aplikacji jako SPAM lub nie blokuje ich spływu. Adres email do przesyłania aplikacji można zmienić w zakładce Moje ogłoszenia -> Aktualne -> Opcje -> Edytuj. Kopia aplikacji zapisywana jest na koncie, gdzie jest dostępna przez cały okres publikacji ogłoszenia + 60 dni od daty zakończenia publikacji.

Czy publikując ogłoszenie na Pracuj.pl otrzymam dostęp do bazy kandydatów?

Do każdego ogłoszenia, oprócz CV przesłanych przez kandydatów, otrzymasz do 33 kandydatów z bazy Pracuj Select dopasowanych do ogłoszenia. W zależności od rodzaju ogłoszenia możesz odkryć dane kontaktowe 3, 5 lub 10 z nich.

Po jakim czasie z Konta Pracodawcy jest usuwana lista kandydatów aplikujących na ogłoszenie?

CV kandydatów, którzy zaaplikowani na Twoje ogłoszenie, są dostępne na Twoim Koncie Pracodawcy przez cały okres publikacji ogłoszenia + 60 dni od daty zakończenia publikacji. Po tym czasie są bezpowrotnie usuwane z serwera Pracuj.pl i nie ma możliwości przywrócenia ich na Twoje Konto Pracodawcy.

Dlaczego moje ogłoszenie się jeszcze nie ukazało?

Jeśli wykonałeś płatność, a Twoje ogłoszenie jeszcze się nie ukazało, możliwe są następujące przyczyny:

  • wpłata nie została jeszcze zaksięgowania. Aby przyspieszyć publikację, prześlij bankowe potwierdzenie wpłaty na bok@pracuj.pl lub faksem na nr (22) 373 74 99
  • ogłoszenie zawiera błąd.  Podczas weryfikacji nasz konsultant zauważył niezgodność ogłoszenia z Regulaminem i wysłał do Ciebie wiadomość e-mail. Sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  • ogłoszenie oczekuje na weryfikację. Możliwe, że dopiero otrzymaliśmy Twoją wpłatę i właśnie sprawdzamy ogłoszenie. Ukaże się ono w portalu maksymalnie w ciągu 6 godzin roboczych.

Nie mogę się zalogować do Konta Pracodawcy.

  1. Sprawdź, czy logujesz się w Strefie dla pracodawców na Pracuj.pl.
  2. Jeśli otrzymujesz komunikat „Błędne logowanie”, skorzystaj z opcji „Nie pamiętam hasła”, aby stworzyć nowe hasło.
  3. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij tutaj, a następnie podaj adres e-mail, którego używasz do logowania. Na wskazany adres e-mail otrzymasz link do zmiany hasła.
  4. Jeśli nie pamiętasz  adresu e-mail, którego używałeś do logowania, napisz na adres bok@pracuj.pl. Podaj NIP wraz z nazwą firmy oraz Twoje imię i nazwisko.

 

Czy mogę zlecić Pracuj.pl znalezienie pracownika?

Nie. Portal Pracuj.pl zajmuje się wyłącznie publikacją ogłoszeń rekrutacyjnych. Na Pracuj.pl możesz opublikować ogłoszenie, zebrać CV od kandydatów, a następnie we własnym zakresie przeprowadzić ich selekcję i skontaktować się z wybranymi osobami.

Czy CV będą spływały na adres e-mail podany podczas zakładania Konta Pracodawcy?

Nie. Adres e-mail, podany podczas zakładania Konta Pracodawcy, służy wyłącznie do przesyłania wiadomości o statusie realizacji Twoich zamówień. Adres e-mail, na który mają być wysyłane CV, podasz później – w trakcie wprowadzania treści ogłoszenia.

W jaki sposób mogę zapłacić za usługi Pracuj.pl?

Za usługi Pracuj.pl możesz zapłacić:

  • Zwykłym przelewem: w ostatnim kroku składania zamówienia otrzymasz numer konta oraz Dokument Pro forma do wykonania przedpłaty.
  • Kartą kredytową VISA, MasterCard za pośrednictwem PayU S.A.
  • Szybkim przelewem elektronicznym za pośrednictwem PayU S.A.

Czy Pracuj.pl wystawia Faktury VAT?

Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy Fakturę VAT. Oryginał Faktury zostanie wysłany do Ciebie listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres firmy lub korespondencyjny podany w trakcie składania zamówienia.

Przy drugim zamówieniu jest możliwe otrzymanie Faktur VAT drogą elektroniczną. W tym celu zachęcamy do uprzedniego wyrażenia zgody na otrzymywanie Faktur drogą elektroniczną na stronie https://grupapracuj.e-agreement.pl/

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT w walucie Euro?

Tak. W przypadku kontrahentów zagranicznych istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Kiedy otrzymam Fakturę VAT?

Oryginał Faktury VAT jest wysyłany listem zwykłym w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności na koncie Grupa Pracuj S.A. lub realizacji usługi. Prosimy jednak pamiętać, że czas ten może ulec wydłużeniu i zgodnie z przepisami, Faktura VAT może zostać wystawiona do 15 dni od końca miesiąca, w którym wykonano usługę lub uzyskano zapłatę.

Aby przyspieszyć proces otrzymania oryginału Faktury VAT,  zachęcamy do wyrażenia zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na stronie https://grupapracuj.e-agreement.pl/

Czy ogłoszenia są sprawdzane przed publikacją?

Tak. Każde ogłoszenie jest weryfikowane przez konsultantów Pracuj.pl pod kątem poprawności językowej oraz zgodności z Regulaminem świadczenia usług. W razie wątpliwości skontaktujemy się z Tobą drogą mailową.

Kiedy zostanie opublikowane moje ogłoszenie?

Ogłoszenia są publikowane w ciągu 6 godzin roboczych od akceptacji zamówienia, czyli od momentu zaksięgowania płatności za ogłoszenie bądź przesłania bankowego potwierdzenia przelewu.

Pamiętaj, że każde ogłoszenie jest przed publikacją weryfikowane przez konsultantów Pracuj.pl, więc w razie niezgodności zamówionego ogłoszenia z Regulaminem, czas publikacji może się wydłużyć.

Czy założenie Konta Pracodawcy jest odpłatne?

Nie. Założenie i utrzymanie Konta Pracodawcy jest bezpłatne. Płacisz jedynie za publikację ogłoszeń rekrutacyjnych oraz korzystanie z dodatków zwiększających skuteczność ogłoszeń.