Dlaczego moje ogłoszenie się jeszcze nie ukazało?

Jeśli wykonałeś płatność, a Twoje ogłoszenie jeszcze się nie ukazało, możliwe są następujące przyczyny:

  • wpłata nie została jeszcze zaksięgowania. Aby przyspieszyć publikację, prześlij bankowe potwierdzenie wpłaty na bok@pracuj.pl lub faksem na nr (22) 373 74 99
  • ogłoszenie zawiera błąd.  Podczas weryfikacji nasz konsultant zauważył niezgodność ogłoszenia z Regulaminem i wysłał do Ciebie wiadomość e-mail. Sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  • ogłoszenie oczekuje na weryfikację. Możliwe, że dopiero otrzymaliśmy Twoją wpłatę i właśnie sprawdzamy ogłoszenie. Ukaże się ono w portalu maksymalnie w ciągu 6 godzin roboczych.

Posted in: Top 10 pytań: